Vlivy uplatňování CSR na firemní stakeholders – Monika Hromasová
Monika Hromasová
Bakalářská práce
Vlivy uplatňování CSR na firemní stakeholders
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti organizací (CSR), která v posledních letech nabývá na důležitosti. V první části práce je problematika CSR rozebrána v teoretické rovině. Pojem CSR je definován, tři pilíře CSR a aktivity, které organizace zavádějí do svých každodenních činností, jsou detailně popsány. V druhé části je analyzován přístup k CSR v LEGO Group a je …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with an issue of Corporate Social Responsibility (CSR), which is gaining importance in recent years. In the first part of the thesis the issue of CSR is analyzed in theoretical way. The concept of CSR is defined. Three pillars of CSR and its activities, which companies implement into daily operations, are described. In the second part an approach of The LEGO Group to CSR …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2016
Identifikátor:
http://theses.cz/id/7skvqo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích
Práce na příbuzné téma
-
Vstupní analýza stavu pro zavedení strategie Společenské odpovědnosti organizace v konkrétní organizaci
Iveta Hájková -
Společenská odpovědnost ve vybrané státní příspěvkové organizaci
Gabriela Pilařová -
Společenská odpovědnost sportovních organizací
Karolína Becher -
Zhodnocení CSR přístupu ve vybrané organizaci sociálních služeb
Kristýna Ramíková -
Vnímání a realizace společenské odpovědnosti v organizaci neziskového typu
Jakub Lička -
Společenská odpovědnost sportovních organizací
Assiya Merezhepova -
Společenská odpovědnost organizací ve vztahu k návratu žen z mateřské/rodičovské dovolené do pracovního procesu
Milena Havlová -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová