Bc. Petra Cápíková

Master's thesis

Humor a vtip v televizní reklamě telekomunikačních společností.

The Humor and a Wit in a televison commercial telecommunications Companies
Anotácia:
Tato diplomová práce se věnuje problematice užití humoru v televizní reklamě telekomunikačních operátorů. V teoretické části jsou charakterizovány základní pojmy stěžejní pro práci, jsou rozlišeny základní druhy humoru, definován samotný smysl pro humor a také komponenty, které ovlivňují přijetí či nepřijetí humoru publikem. V praktické části jsou vymezeny stěžejní výzkumné otázky, je zde nastíněna …viac
Abstract:
This thesis is devoted to the use of humor in a television commercial telecommunications operators. In the theoretical part it describes basic concepts, which are important for the theses. there are differentiated basic kinds of humor, sense of humor as well as components that affect the acceptance or rejection of humor audience. In the practical part there are defined the research questions. There …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2016
Zverejniť od: 20. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Cápíková, Petra. Humor a vtip v televizní reklamě telekomunikačních společností.. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications