Humor a vtip v televizní reklamě telekomunikačních společností. – Bc. Petra Cápíková
Bc. Petra Cápíková
Master's thesis
Humor a vtip v televizní reklamě telekomunikačních společností.
The Humor and a Wit in a televison commercial telecommunications Companies
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje problematice užití humoru v televizní reklamě telekomunikačních operátorů. V teoretické části jsou charakterizovány základní pojmy stěžejní pro práci, jsou rozlišeny základní druhy humoru, definován samotný smysl pro humor a také komponenty, které ovlivňují přijetí či nepřijetí humoru publikem. V praktické části jsou vymezeny stěžejní výzkumné otázky, je zde nastíněna …moreAbstract:
This thesis is devoted to the use of humor in a television commercial telecommunications operators. In the theoretical part it describes basic concepts, which are important for the theses. there are differentiated basic kinds of humor, sense of humor as well as components that affect the acceptance or rejection of humor audience. In the practical part there are defined the research questions. There …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2016
Accessible from:: 20. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CÁPÍKOVÁ, Petra. \textit{Humor a vtip v televizní reklamě telekomunikačních společností.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2016. Available from: https://theses.cz/id/7srlhg/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Cápíková, Petra. Humor a vtip v televizní reklamě telekomunikačních společností.. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Posouzení rozhodnutí výstavby 4G telekomunikační sítě společnosti provozovatele mobilní sítě na území ČR
Petr Podola -
Evropská regulace roamingových služeb a její dopady na společnost T-Mobile Czech Republic, a.s.
Martin Burian -
Humor v reklamě
Lenka Melounová -
Emoce v marketingu
Khrystyna Beregova -
Humor v televizní reklamě
Petra VÁLKOVÁ -
Humor v Reklamě
Adam Májek -
Vtip, komedie a parodie v díle Terryho Pratchetta
Tomáš Pospíšil -
Humor a vtip v reklamě
Aneta Hipčová