VÝZNAM MORAVSKÝCH VINAŘSKÝCH STEZEK PRO ROZVOJ VINAŘSTVÍ A CESTOVNÍHO RUCHU JIŽNÍ MORAVA – Lenka Nováková
Lenka Nováková
Bachelor's thesis
VÝZNAM MORAVSKÝCH VINAŘSKÝCH STEZEK PRO ROZVOJ VINAŘSTVÍ A CESTOVNÍHO RUCHU JIŽNÍ MORAVA
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá strategickými možnostmi podnikání ve vinařském cestovním ruchu v ČR. Je zaměřena na cestovní kanceláře, které zvažují zapojení vinařské turistikydo nabídky. Zkoumá stávající spolupráce podniků z odvětví vinařství zapojených do projektu Moravské vinařské stezky. Teoretická část je zaměřena na obecné poznatky ze strategického managementu, cestovního ruchu nejen ve vinařských …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the strategic business possibilities in wine tourism in the Czech republic. It is aimed at travel agencies that are considering about add the wine tourism into offers. It deals with travel agencies in terms of opportunities to promotion and offer tours to the area. The theoretical part is focused on general knowledge of strategic management, tourism, regional tourism …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 9. 2015
Identifier:
http://theses.cz/id/7swwx1/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2015
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVÁKOVÁ, Lenka. \textit{VÝZNAM MORAVSKÝCH VINAŘSKÝCH STEZEK PRO ROZVOJ VINAŘSTVÍ A CESTOVNÍHO RUCHU JIŽNÍ MORAVA}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o. 2015. Available from: https://theses.cz/id/7swwx1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bachelor programme / field:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a cestovního ruchu
Theses on a related topic
-
Ekonomické přínosy turistického produktu - Moravské vinařské stezky (na příkladě certifikace Cyklisté vítáni)
Michal Tlustý -
Značka Moravské vinařské stezky - vnímání a vliv na rozhodovací procesy
Jaroslav Frantík -
Moravské vinařské stezky
Tomáš KOPLÍK -
Ekonomické přínosy turistického produktu - Moravské vinařské stezky (na příkladě vybraného regionu)
Ivana Vaněčková -
Spolupráce malých podnikatelů v projektu Moravské vinařské stezky
Hana Blažková -
Ekonomické přínosy turistického produktu - Moravské vinařské stezky (na příkladě Festivalu otevřených sklepů)
Lucie Vraspírová -
Vinařská turistika jako specifická forma cestovního ruchu - Moravské vinařské stezky
Petra Zemanová -
Cykloturistika po vybraných Moravských vinařských stezkách a rakouských stezkách v oblasti Weinviertel
Jan KŘÍŽEK
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights