Specifické poruchy učení v současném školství – Bc. Veronika HRBÁČOVÁ
Bc. Veronika HRBÁČOVÁ
Diplomová práce
Specifické poruchy učení v současném školství
Learning disability in contemporary education
Anotace:
Předložená diplomová práce se zabývá specifickými poruchami učení v kontextu současného školství. Teoretická část diplomové práce představuje, ve třech kapitolách, teoretické vymezení specifických poruch učení, vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na pozadí současných legislativních norem a v poslední kapitole uvádí výčet pedagogických pracovníků, kteří se podílí na výchově a vzdělávání …víceAbstract:
This thesis looks into specific learning disabilities in the context of the current education system. The theoretical part of the thesis consists of three parts. Firstly, it discusses specific learning disabilities. Secondly, it explains the education systems for pupils with specific disabilities in a current legislative environment. And last but not least, it lists pedagogues, who are taking part …víceKlíčová slova
Specifické poruchy učení základní škola vzdělávání inkluze žák s SPU podmínky pro vzdělávání diagnostický proces pedagogicko-psychologická poradna pedagogická intervence speciálně pedagogická péče reedukační lekce školní speciální pedagog výchovný poradce třídní učitel asistent pedagoga zákonná zástupce kvalitativní výzkum ohnisková skupina metoda zakotvené teorie.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRBÁČOVÁ, Veronika. Specifické poruchy učení v současném školství. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Spolupráce střední odborné školy s pedagogicko-psychologickou poradnou a speciálním pedagogickým centrem
Martina Ondrová -
Náplň práce školního speciálního pedagoga a speciálního pedagoga v pedagogicko-psychologické poradně
Kateřina KUPČOVÁ -
Speciálně pedagogická péče o uživatele služeb domovů pro seniory z pohledu pracovníků přímé péče
Jiří Dadok -
Předmět speciálně pedagogické péče u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy.
Martina SAPÍKOVÁ -
Role školního speciálního pedagoga a náplň předmětu speciálně pedagogické péče na 2. stupni základních škol v jihomoravském kraji
Veronika BEDNÁŘOVÁ -
Péče o žáky se specifickými poruchami učení v rámci školního poradenského pracoviště
Renáta Tomiczková -
Neuro-vývojová terapie jako metoda při diagnostice specifických poruch učení
Nikola Slezáková -
Specifické poruchy učení u žáků středních škol z pohledu učitelů
Hana Vítová