Specifické poruchy učení v současném školství – Bc. Veronika HRBÁČOVÁ
Bc. Veronika HRBÁČOVÁ
Master's thesis
Specifické poruchy učení v současném školství
Learning disability in contemporary education
Abstract:
Předložená diplomová práce se zabývá specifickými poruchami učení v kontextu současného školství. Teoretická část diplomové práce představuje, ve třech kapitolách, teoretické vymezení specifických poruch učení, vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na pozadí současných legislativních norem a v poslední kapitole uvádí výčet pedagogických pracovníků, kteří se podílí na výchově a vzdělávání …moreAbstract:
This thesis looks into specific learning disabilities in the context of the current education system. The theoretical part of the thesis consists of three parts. Firstly, it discusses specific learning disabilities. Secondly, it explains the education systems for pupils with specific disabilities in a current legislative environment. And last but not least, it lists pedagogues, who are taking part …moreKeywords
Specifické poruchy učení základní škola vzdělávání inkluze žák s SPU podmínky pro vzdělávání diagnostický proces pedagogicko-psychologická poradna pedagogická intervence speciálně pedagogická péče reedukační lekce školní speciální pedagog výchovný poradce třídní učitel asistent pedagoga zákonná zástupce kvalitativní výzkum ohnisková skupina metoda zakotvené teorie.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HRBÁČOVÁ, Veronika. Specifické poruchy učení v současném školství. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Spolupráce střední odborné školy s pedagogicko-psychologickou poradnou a speciálním pedagogickým centrem
Martina Ondrová -
Náplň práce školního speciálního pedagoga a speciálního pedagoga v pedagogicko-psychologické poradně
Kateřina KUPČOVÁ -
Speciálně pedagogická péče o uživatele služeb domovů pro seniory z pohledu pracovníků přímé péče
Jiří Dadok -
Předmět speciálně pedagogické péče u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy.
Martina SAPÍKOVÁ -
Role školního speciálního pedagoga a náplň předmětu speciálně pedagogické péče na 2. stupni základních škol v jihomoravském kraji
Veronika BEDNÁŘOVÁ -
Péče o žáky se specifickými poruchami učení v rámci školního poradenského pracoviště
Renáta Tomiczková -
Neuro-vývojová terapie jako metoda při diagnostice specifických poruch učení
Nikola Slezáková -
Specifické poruchy učení u žáků středních škol z pohledu učitelů
Hana Vítová