Vliv humánně-animální interakce jakožto součásti vyučování v běžné třídě na prvním stupni základních škol – Mgr. Eliška Kostková
Mgr. Eliška Kostková
Diplomová práce
Vliv humánně-animální interakce jakožto součásti vyučování v běžné třídě na prvním stupni základních škol
The Impact of Human-Animal Interactions as the Part of Teaching in the Common Class in the 1st Level of Elementary Schools
Anotace:
Práce se zabývá vlivem humánně-animálních interakcí na děti v běžné třídě na prvním stupni základní školy. V teoretické části popisuji historii vývoje pouta člověka a zvířete, konkrétně psa a člověka. V úvodu práce vymezuji terminologii v dané problematice. Dále se věnuji teoretickým východiskům humánně-animálních interakcí a zejména zahraničním studiím, prokazujícím jisté benefity vycházející z interakcí …víceAbstract:
This thesis deals with the influence of Human-Animal Interactions on children in the common class in the first level of elementary school. In the theoretical part, I am describing the history of development of the Human-Animal bond, specifically the human-canine bond. In the introduction, I am delimiting the terminology in this issue. Further, I am dealing with the theoretical basis of Human-Animal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/iimux/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedoucí: Mgr. Helena Klimusová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOSTKOVÁ, Eliška. \textit{Vliv humánně-animální interakce jakožto součásti vyučování v běžné třídě na prvním stupni základních škol}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/7t72ew/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie