Der Deutschunterricht im Kindergarten – Bc. Kristýna ZBUDILOVÁ
Bc. Kristýna ZBUDILOVÁ
Diplomová práce
Der Deutschunterricht im Kindergarten
Teaching German in kindergarten
Abstract:
The thesis deals with the issue of teaching of German language in kindergartens. The theoretical part is focused on defining basic terms, such as pre-school children, teacher and basic methods of education. The practical part is focused on the evaluation of the research and model lessons of German language in kindergartens.Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou výuky německého jazyka v mateřských školách. Teoretická část se zaměřuje na vymezení základních pojmů týkajících se dětí v předškolním věku, role učitele a základních metod výuky. Praktická část se skládá z vyhodnocení dotazníku a modelového plánu výuky německého jazyka v mateřských školách.
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2016
Zveřejnit od: 20. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Olga Vomáčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZBUDILOVÁ, Kristýna. Der Deutschunterricht im Kindergarten. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství německého jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Interaktion Lehrer-Schüler im Deutschunterricht an der Grundschule
Jitka Soukup -
Ausgewählte Lehrwerke aus Sicht der Schüler/innen und Lehrer/innen - Lehrwerkanalyse und Befragung
Kateřina Krejčiříková -
Austausch der Schüler/-innen und Lehrer/-innen aus Aschheim und Jedovnice
Ivana Kučerová -
Schule, Lehrer und Schüler in Marie von Ebner-Eschenbachs Novelle "Der Vorzugsschüler" und Friedrich Torbergs Roman "Der Schüler Gerber"
Jana Hegedüšová -
Aussprachefehler der tschechischen Lehrer im Deutsch als Fremdsprache Unterricht
Dominik STAŠEK -
Schule, Lehrer und Schüler in Marie von Ebner-Eschenbachs Novelle "Der Vorzugsschüler" und Friedrich Torbergs Roman "Der Schüler Gerber"
Jana Hegedüšová -
Zur Aussprache tschechischer Lehrer im Unterricht Deutsch als Fremdsprache
Kristýna Dobišarová -
Meinungen der Schüler und der Lehrer über das Spiel als Unterrichtsmethode im Deutschunterricht
Květa Řeháková
Název
Vložil
Vloženo
Práva