Veronika BĚLOHOUBKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza nákupní činnosti
Analysis of purchasing activities
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupní činnosti, tedy profesionálním nákupem. Jejím cílem je vytyčit povinnosti nákupčího a seznámit se s jeho pravomocemi. Zárověň také poukázat, že pokud všechny jeho povinnosti, které stanovují interní předpisy či směrnice společnosti, budou přesně dodrženy, lze v rámci úspor dosáhnout maximálního možného efektu. Práce obsahuje teorii, v níž jsou základní pojmy …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the analysis of purchasing activities, thus with professional purchases. Its goal is to lay out the buyer´s duties and to meet his/her competency. At the same time to point out that if all his/her duties, which are set by internal regulations or the company rules, will be exactly carried out and that is possible to reach maximum feasible effect within the frame work of savings …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2010
- Vedoucí: Ing. Ivan Palla, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BĚLOHOUBKOVÁ, Veronika. Analýza nákupní činnosti. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj obchodních aktivit nákupního oddělení společnosti
Jakub Žáček -
Racionalizace nákupní logistiky se zaměřením na digitalizaci procesu nákupu ve vybrané společnosti
Roman Čechmánek -
Optimalizace procesů nákupního oddělení FMCG společnosti
Martin Neumann -
Nákupní strategie společnosti Mondi, nákupní marketing a výběr dodavatelů
Monika ŠTORKOVÁ -
Doporučená cena vs. tržní cena nehmotných produktů herního průmyslu
David Chittenden -
Právní souvislosti při oceňování nemovitého majetku. Cena obvyklá podle zákona o oceňování majetku a cena zjištěná podle zvláštních předpisů.
Lenka Čiperová -
Oceňování lesa - porovnání oceňovacích metod v ČR - cena zjištěná, cena obvyklá.
Dominika Loskotová -
Oceňování okrasných rostlin, charakteru stromy – porovnání oceňovacích metod v ČR – cena zjištěná a cena obvyklá
Jana Hermanová