Tomáš Petruška

Diplomová práce

Optimalizační modely při plánování reklamy

Optimization of the TV ad planning using mathematical models
Anotace:
Plánování a optimalizace reklamního prostoru v televizích v prostředí českého mediálního trhu vyžaduje znalost vlastností tohoto problému a dále systémy, které by byly schopny ze složitých a kapacitně náročných dat získaných z TV-metrového měření navrhnout pomocí matematických optimalizačních modelů nejlepší výsledky v závislosti na cílech zadavatele. Obsahem diplomové práce je vytváření a implementování …více
Abstract:
Planning and optimization of TV advertising space in the area of the Czech media market requires a knowledge of features of the problem and systems that are able to suggest the best results from data taken from measurement of TV audience, which is complex and demands special capacity. These results should be obtained (calculated) by using mathematical optimization models. Results depend on the objectives …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 9. 2011
  • Vedoucí: Josef Jablonský
  • Oponent: Jana Kalčevová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28496

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Matematické metody v ekonomii