Optimalizační modely při plánování reklamy – Tomáš Petruška
Tomáš Petruška
Diplomová práce
Optimalizační modely při plánování reklamy
Optimization of the TV ad planning using mathematical models
Anotace:
Plánování a optimalizace reklamního prostoru v televizích v prostředí českého mediálního trhu vyžaduje znalost vlastností tohoto problému a dále systémy, které by byly schopny ze složitých a kapacitně náročných dat získaných z TV-metrového měření navrhnout pomocí matematických optimalizačních modelů nejlepší výsledky v závislosti na cílech zadavatele. Obsahem diplomové práce je vytváření a implementování …víceAbstract:
Planning and optimization of TV advertising space in the area of the Czech media market requires a knowledge of features of the problem and systems that are able to suggest the best results from data taken from measurement of TV audience, which is complex and demands special capacity. These results should be obtained (calculated) by using mathematical optimization models. Results depend on the objectives …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28496
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2011
- Vedoucí: Josef Jablonský
- Oponent: Jana Kalčevová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28496
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Matematické metody v ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Mathematical models in epidemiology / Consistency of reproduction and transmission in dynamical models of infectious diseases
Michal Theuer -
Mathematical models of evolution
Veronika Bernhauerová -
Mathematical models in neurophysiology: Models of olfactory neurons
Ondřej Pokora -
Mathematical models in oncology
Tomáš Pavlík