Karolína Kubátová

Master's thesis

Význam BTL komunikace pro značku Rexona

Impact of BTL communication on Rexona brand
Abstract:
Téma diplomové práce se zabývá významem podlinkové komunikace pro značku Rexona. Cílem práce je odhalit vliv BTL komunikace pro značku Rexona sledovaný na komunikační kampani značky v roce 2012. Práce přibližuje způsob využití BTL nástrojů, nastiňuje trend odklonu od masové reklamy a stále častější využívání podlinkových aktivit na branding značky. Primární cíl je rozdělen na dílčí cíle, které analyzují …more
Abstract:
The topic of the Master's Thesis analyzes an impact of BTL communication on Rexona brand. The goal of the thesis reflects how BTL communication influences the results of a campaign of Rexona brand during the year 2012. The thesis deals with the applications of BTL activities on Rexona brand, describes the divergence of a mass communication moreover it shows using BTL communication on brand building …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 10. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2013
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Jan Koudelka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/37564

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management