Dobrovolné obětování soukromí v souvislosti s marketingovými akcemi – Bc. Tereza Deutschová
Bc. Tereza Deutschová
Bachelor's thesis
Dobrovolné obětování soukromí v souvislosti s marketingovými akcemi
The Voluntary Relinquishing of Privacy due to marketing
Abstract:
Bakalářská práce „Dobrovolné obětování soukromí v souvislosti s marketingovými akcemi“ se zabývá databázovým marketingem a jeho strategiemi, umožňující sběr zákaznických dat. Tato práce zhodnocuje současný stav problematiky a poukazuje na nové trendy. Je na ní nahlíženo také z oblasti psychologie a práva. Praktická část této práce obsahuje kvantitativní výzkum, který zkoumá hlavně motivaci zákazníků …moreAbstract:
Bachelor thesis “The Voluntary Relinquishing of Privacy due to marketing” deals with database marketing and its strategies enable collecting customer data. This thesis evaluates present situation of the field and point to new trends. It is seen from psychology and law sphere too. The practical part of this thesis include quantitative research which explore mainly costumer motivation of notification …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 6. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/qc4xo/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2014
- Supervisor: PhDr. Iva Zadražilová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Theses on a related topic
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Data Mining and Its Effective Utilisation in Marketing Communication
Jan Syrinek -
Projektové řešení - příprava a realizace DM akce v konkrétní firmě
Filipp Kuprijanov -
Marketing ve veřejné správě
Lukáš Hádek -
Marketing a management mezinárodní sportovní akce
Ondřej Karlovský -
Obsah a význam sociální dimenze situační analýzy marketingové akce
Jekatěrina Zajacová