Nákupní chování spotřebitelů společnosti L'Oreal podle zásad udržitelnosti v kontextu udržitelného rozvoje a udržitelné strategie – Kateřina Výborná
Kateřina Výborná
Bakalářská práce
Nákupní chování spotřebitelů společnosti L'Oreal podle zásad udržitelnosti v kontextu udržitelného rozvoje a udržitelné strategie
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na nákupní chování a rozhodování zákazníků v kontextu udržitelnosti kosmetických produktů společnosti L'Oreal. Teoretická část práce zkoumá základní pojmy a principy udržitelného rozvoje, včetně historického vývoje a vlivu přírodních faktorů a klimatických změn. Dále se zabývá zásadami udržitelnosti a institucionálním směrem udržitelného rozvoje, včetně role managementu …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the purchasing behavior and decision-making of customers in the context of sustainability of cosmetic products by L'Oreal. The theoretical part of the thesis examines fundamental concepts and principles of sustainable development, including historical evolution and the impact of natural factors and climate change. It further addresses the principles of sustainability …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VÝBORNÁ, Kateřina. \textit{Nákupní chování spotřebitelů společnosti L'Oreal podle zásad udržitelnosti v kontextu udržitelného rozvoje a udržitelné strategie}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/7tuimg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Význam dobrovolného národního a regionálního značení výrobků pro udržitelný rozvoj
Daniela Volfová -
Green marketing a jeho vliv na spotřební chování u generace Z se zaměřením na kosmetiku
Nina Jeřábková -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Vliv green marketingu na chování spotřebitele na trhu kosmetiky
Tereza Kůsová -
Vliv influencer marketingu na chování spotřebitele na trhu s dekorativní kosmetikou
Tereza Hausknechtová -
Ambassador marketing značky
Ivana Vondráková -
On-line Marketing Strategy of Key Cosmetics Brands in China
Yihan Wang -
Klima školní třídy vybrané střední odborné školy
Eva Mertová