Bc. Barbora Pituchová

Master's thesis

Projekt vytvoření nového produktu pro zvýšení konkurenceschopnosti vybraného hotelu

The Project of Creating a New Product for Increasing the Competitiveness of the Chosen Hotel
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvoření nového produktu pro zvýšení konkurenceschopnosti vybraného hotelu. V teoretické části byly shrnuty poznatky získané literární rešerší na téma cestovní ruch, hotelnictví, marketingový mix a také analytické metody, které byly posléze použity v analytické části. V praktické části proběhla analýza vybraného hotelu, jeho stávající situace a také analýza konkurence. Pro …more
Abstract:
The aim of this diploma thesis is creating new product for improvement of competitiveness of the chosen hotel. In the theoretical part there were summarized knowledge of the literary research on tourism, hotel industry, marketing mix and analytic methods used afterwards in the analytics part of the thesis. In practical part of the thesis the analysis of the chosen hotel, its current situation and its …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2019

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Pituchová, Barbora. Projekt vytvoření nového produktu pro zvýšení konkurenceschopnosti vybraného hotelu. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Business Administration