Product Placement jako další možnost příjmů České televize – Kateřina Daňková
Kateřina Daňková
Diplomová práce
Product Placement jako další možnost příjmů České televize
Product Placement as Another Income Option of Czech Television
Anotace:
Tato diplomová práce si všímá zajímavého a v České republice relativně nového fenoménu v oblasti marketingové komunikace – tzv. product placementu – a jeho výskytu v české televizní tvorbě. V teoretické části si práce klade za cíl představit tento druh reklamy v obecné rovině, vyzdvihnout jeho hlavní výhody a na konkrétních případech zmapovat, jak jej využívají české televizní stanice poté, co to v …víceAbstract:
This thesis focuses on the product placement – an interesting phenomenon in the area of marketing communications which is relatively new in the Czech Republic. It also explore its occurrence in the Czech TV broadcasting. In theoretical part the main aim of this thesis is to introduce this kind of advertising in general, highlight the main advantages and show how the Czech TV stations use product placement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102314
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
- Vedoucí: Jana Gibarti
- Oponent: Mojmír Žáček
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DAŇKOVÁ, Kateřina. \textit{Product Placement jako další možnost příjmů České televize} Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/7uroqz/. [cit. 2024-04-20].
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Ekonomika a právo v žurnalistice
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Rebranding and Marketing Communication
Kseniia Pidgorna