Ing. Tereza Kühnová

Bakalářská práce

Marketing malé firmy

Marketing of the small firm
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je analyzovat konkrétní firmu z pohledu marketingu a navrhnout opatření ke zlepšení pozice firmy na trhu. Práce se skládá ze dvou částí, z teoreticko-metodologické a analytické části. Teoreticko-metodologická část obsahuje informace o významu malých firem a právních formách podnikání, definice marketingu a trhu, informace o analýze zákazníků a konkurence, o marketingovém mixu …více
Abstract:
The aim of my bachelor work is analyzing concrete company from marketing point of view and proposing measures to improve position of the company on the market. Work has two parts, theoretical part and application part. Theoretical part contains information on importance of small companies and legal forms of enterprise, definition of marketing and market, information about analysis of customers and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2008
  • Vedoucí: doc. Ing. Jitka Srpová, CSc.
  • Oponent: Ing. Jitka Šlechtová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance