Ing. Tereza Kühnová

Bachelor's thesis

Marketing malé firmy

Marketing of the small firm
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je analyzovat konkrétní firmu z pohledu marketingu a navrhnout opatření ke zlepšení pozice firmy na trhu. Práce se skládá ze dvou částí, z teoreticko-metodologické a analytické části. Teoreticko-metodologická část obsahuje informace o významu malých firem a právních formách podnikání, definice marketingu a trhu, informace o analýze zákazníků a konkurence, o marketingovém mixu …more
Abstract:
The aim of my bachelor work is analyzing concrete company from marketing point of view and proposing measures to improve position of the company on the market. Work has two parts, theoretical part and application part. Theoretical part contains information on importance of small companies and legal forms of enterprise, definition of marketing and market, information about analysis of customers and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2008
  • Supervisor: doc. Ing. Jitka Srpová, CSc.
  • Reader: Ing. Jitka Šlechtová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance