Problematika výuky deklarativního programování – Bc. František Brýl
Bc. František Brýl
Diplomová práce
Problematika výuky deklarativního programování
Problems of teaching declarative programming
Anotace:
Tato diplomová práce podrobně analyzuje problematiku výuky deklarativního programování na vybraných vysokých školách s cílem poskytnout komplexní pohled na obsah a postupy této výuky. Nejprve je v teoretické části proveden přehled programovacích paradigmat a jejich charakteristik, včetně popsání výhod a nevýhod stylů programování. Následně jsou v rámci praktické části identifikovány klíčové prvky výuky …víceAbstract:
This diploma thesis analyzes in detail the issue of teaching declarative programming at selected universities with the aim of providing a view of the content and procedures of this teaching. First, the theoretical part provides an overview of programming paradigms and their characteristics, including a description of the advantages and disadvantages of programming styles. Subsequently, in the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM7994
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
- Vedoucí: prof. RNDr. Josef Hynek, MBA, Ph.D.
- Oponent: Ing. Karel Malý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 6. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Deklarativní uživatelské rozhraní
Maxie KAŠPAR -
Možnosti deklarativního programování v jazyku Java 8
Maxim Rytych -
Framework pro deklarativní vývoj aplikací pomocí XML
Jan Stohanzl -
Programování a programovací jazyky ve vzdělávání na ZŠ
Pavel Dohnal -
Teaching Vocabulary: The Use of Total Physical Response in Teaching Adolescents
Ivana Sváčková -
EFL/ESL Course Proposal: Genre-based Approach to Teaching Casual Conversation
Marie Barotová -
EFL/ESL Course Proposal: Genre-based Approach to Teaching Casual Conversation
Marie Barotová -
Analysis of Online Teaching and Learning
Kateřina Gallusová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
4. 6. 2024
Kohout, J.
4. 6. 2024