Optimalizace prvků marketingového mixu provozu zakázkové výroby nábytku – Bc. Petra Widenková
Bc. Petra Widenková
Bachelor's thesis
Optimalizace prvků marketingového mixu provozu zakázkové výroby nábytku
Optimising the marketing mix elements of the custom furniture production department
Abstract:
Cílem bakalářské práce je vyhodnotit jednotlivé složky marketingového mixu provozu zakázkové výroby nábytku společnosti VOP GROUP, s.r.o. a vypracovat návrh na jejich zlepšení. Práce vychází z teoretických poznatků z oblasti marketingu, marketingu služeb a marketingových nástrojů. Praktická část prezentuje společnost a zejména zkoumaný provoz zakázkové výroby nábytku. Data získaná prostřednictvím primárního …moreAbstract:
The aim of the bachelor’s thesis is to evaluate the individual elements of the marketing mix of the custom furniture production department of VOP GROUP, s.r.o. and to develop a proposal for their improvement. The thesis is based on theoretical knowledge in the field of marketing, services marketing and marketing tools. The practical part presents the company, in particular, the custom furniture production …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024
Identifier:
https://is.slu.cz/th/k1jo1/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
- Reader: Ing. Roman Misiorz, MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
WIDENKOVÁ, Petra. \textit{Optimalizace prvků marketingového mixu provozu zakázkové výroby nábytku}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2024. Available from: https://theses.cz/id/7uzj5t/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Social Media Narcissism at Marketing Service
Iuliia Baboshkina -
Marketing research of service quality of a sport club
Michaela Vorlová