Bc. Denisa Witychová

Bakalářská práce

Tomáš Baťa - průkopník české reklamy

Tomáš Baťa - pathfinder czech promotion
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je posouzení reklamní a obchodní politiky firmy Baťa. Zjistit co přežilo až do dnešních dnů a co může být příkladem pro současné podnikání. Teoretická část bakalářské práce obsahuje stručný životopis T. Bati, popisuje vznik a chod společnosti a převážně je zaměřena na druhy a metody jeho reklamy. Praktická část se skládá ze dvou výzkumů a vyhodnocení na témata: „Povědomí …více
Abstract:
The objective of this bachelor's thesis is the assessment of advertising and business policy of Bata company. The goal is also to find out what has survived until present days and what can serve as an example for our current entrepreneurship activities. In its theoretical part the bachelor's thesis includes a brief biography of Tomáš Bata. It describes the origin and operations of the company as well …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2009
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní