Interkulturní komunikace v pracovním týmu – Adéla Adamová
Adéla Adamová
Bakalářská práce
Interkulturní komunikace v pracovním týmu
Anotace:
Bakalářská práce „Interkulturní komunikace v pracovním týmu“ pojednává o motivaci k práci týmu složeného z Čechů a Kostaričanů dvou generací, X a Y.Práce je dělena na dvě hlavní části – na část teoretickou a část praktickou. Součástí teoretické části práce je rozbor motivačních teorií a vymezení základních pojmů z problematiky pracovní motivace. Dále jsou definovány pojmy tým, týmová spolupráce a role …víceAbstract:
The bachelor thesis "Intercultural Communication in Working Team" deals with the work motivation problematics of a two-generation (X and Y) Czech – Costa Rican team. The thesis is divided into two main parts – the theoretical part and the practical part.The theoretical part comprises an analysis of motivation theories and definitions of basic terms relating to work motivation. Furthermore, the terms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/7v6w8p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích
Práce na příbuzné téma
-
Values and value orientations: A comparative study of Generation X and Generation Y in Russia and the Czech Republic
Valeriya Kuzmich -
Bridging the Linguistic Gap: Investigating Gen Z Slang Familiarity and Comprehension among Generation X and Millennials
Tereza EBERTOVÁ -
A Change in Buying Habits among Generation X and Y in the Age of the Sharing Economy
Veronika Privrelová -
Social networks and their impact on online retail and consumers behaviour
Kateryna Karielina -
Motivace generace X a Y ve firmě ADP Česká republika, a. s.
Adam Karas -
Teorie nakupování a vliv pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování generace X a Z v oblasti eCommerce
Petr Košťál -
Rozdíly v řízení a motivaci zaměstnanců generace X ,Y a Z.
Tomáš Kalus -
Odměňování a motivace v generaci X a Y
Andrea Balážová