Bc. Štěpán Musil

Diplomová práce

Využití segmentace a internetového marketingu při komunikaci se stávajícími klienty firem

Using Segmentation and Internet Marketing to Communicate with Existing Business Clients
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout využití internetového marketingu a segmentace pro efektivní komunikaci se stávajícími zákazníky. V teoretické části se budu zabývat důvodem zařazení internetového marketingu a segmentace do marketingové komunikace se stávají-cími zákazníky. Dále jednotlivými formami internetového marketingu a možnými způsoby segmentace zákazníků s využitím knižních a internetových …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to propose the use of internet marketing and segmentation for effective communication with existing customers. In the theoretical part I will deal with the reason for the inclusion of internet marketing and segmentation into marketing commu-nication with existing customers. Furthermore, the different forms of internet marketing and possible ways of segmenting customers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Musil, Štěpán. Využití segmentace a internetového marketingu při komunikaci se stávajícími klienty firem. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace