Bc. Ondřej Nečas

Master's thesis

Marketingová komunikace Armády České republiky jako rekrutační nástroj

Marketing Communication of the Army of the Czech Republic as a Recruitment Tool
Abstract:
Tématem diplomová práce je návrh marketingové strategie a komunikace Armády České republiky (AČR) s důrazem na její užití jako rekrutačního nástroje. V teoretické části jsou nejprve definována východiska v oblasti teorie komunikace, komunikačního procesu, marke-tingové komunikace a veřejného sektoru. Praktická část práce se zabývá analýzou stávající marketingové komunikace AČR, PEST analýzou okolí …more
Abstract:
The topic of this diploma thesis is a proposal of marketing strategy and communication of the Army of the Czech Republic (ACR) with emphasis on its use as a recruiting tool. The theo-retical part defines the starting points in the field of communication theory, communication process, marketing communication and public sector. The practical part deals with the analy-sis of the current marketing communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Nečas, Ondřej. Marketingová komunikace Armády České republiky jako rekrutační nástroj. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications

Theses on a related topic

All theses