Matěj Kabátek

Bachelor's thesis

Prodejní strategie vybrané firmy na tuzemském trhu

Sales Strategy of the Specific Company on the Domestic Market
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá změnou prodejní strategie koncernu Volkswagen. Především se jedná o změnu zaměření automobilky Škoda Auto, která patří do koncernu. Volkswagen avizoval v loňském roce chystanou změnu a přechod na jiný segment trhu automobilky Škoda Auto kvůli přílišné podobnosti a homogenní nabídky s automobilkou Volkswagen. Cílem práce je zjistit, zda je tento záměr opodstatněný a automobilky …viac
Abstract:
The bachelor thesis is about the change in the sales strategy of the Volkswagen Group. Above all, it is a change of focus of the Škoda Auto carmaker, which belongs to the concern. Last year, Volkswagen announced the planning change and transition to another segment of the Škoda Auto market due to excessive similarity and a homogeneous offer with Volkswagen. The aim of the work is to find out whether …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
  • Vedúci: Alexej Sato
  • Oponent: Vít Hinčica

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82850