Prodejní strategie vybrané firmy na tuzemském trhu – Matěj Kabátek
Matěj Kabátek
Bachelor's thesis
Prodejní strategie vybrané firmy na tuzemském trhu
Sales Strategy of the Specific Company on the Domestic Market
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá změnou prodejní strategie koncernu Volkswagen. Především se jedná o změnu zaměření automobilky Škoda Auto, která patří do koncernu. Volkswagen avizoval v loňském roce chystanou změnu a přechod na jiný segment trhu automobilky Škoda Auto kvůli přílišné podobnosti a homogenní nabídky s automobilkou Volkswagen. Cílem práce je zjistit, zda je tento záměr opodstatněný a automobilky …moreAbstract:
The bachelor thesis is about the change in the sales strategy of the Volkswagen Group. Above all, it is a change of focus of the Škoda Auto carmaker, which belongs to the concern. Last year, Volkswagen announced the planning change and transition to another segment of the Škoda Auto market due to excessive similarity and a homogeneous offer with Volkswagen. The aim of the work is to find out whether …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 9. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82850
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2021
- Supervisor: Alexej Sato
- Reader: Vít Hinčica
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82850
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Vliv omnichannel prodejní strategie na úspěšnost prodeje léčivého přípravku v OTC segmentu léčiv/ The influence of an omnichannel sales strategy on the success of the sale of a medicinal product in the OTC pharmaceutical segment
David Bláha -
Strategie vstupu do vybraného segmentu spotřebitelského trhu
Halka Prokešová -
UX testování a jeho význam pro návrh prodejní strategie
Miroslav Polívka -
Analýza a benchmarking prodejní strategie výrobců motorových pil na českém trhu
Jaroslav Šebek -
Tools to Assess the Suitability of the Company to Enter the Foreign Market, International Sales Strategy
Monika Škorcová -
Analýza prodejní strategie vybraného podniku
Šimon Vojtíšek -
Tvorba prodejní strategie ve vietnamském IT startupu
Andrea Kuklová -
Analýza klíčových prvků zavedení úspěšné prodejní strategie ve vybraném subjektu
Jana Sýkorová