Prodejní strategie vybrané firmy na tuzemském trhu – Matěj Kabátek
Matěj Kabátek
Bakalářská práce
Prodejní strategie vybrané firmy na tuzemském trhu
Sales Strategy of the Specific Company on the Domestic Market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá změnou prodejní strategie koncernu Volkswagen. Především se jedná o změnu zaměření automobilky Škoda Auto, která patří do koncernu. Volkswagen avizoval v loňském roce chystanou změnu a přechod na jiný segment trhu automobilky Škoda Auto kvůli přílišné podobnosti a homogenní nabídky s automobilkou Volkswagen. Cílem práce je zjistit, zda je tento záměr opodstatněný a automobilky …víceAbstract:
The bachelor thesis is about the change in the sales strategy of the Volkswagen Group. Above all, it is a change of focus of the Škoda Auto carmaker, which belongs to the concern. Last year, Volkswagen announced the planning change and transition to another segment of the Škoda Auto market due to excessive similarity and a homogeneous offer with Volkswagen. The aim of the work is to find out whether …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82850
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
- Vedoucí: Alexej Sato
- Oponent: Vít Hinčica
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82850
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vliv omnichannel prodejní strategie na úspěšnost prodeje léčivého přípravku v OTC segmentu léčiv/ The influence of an omnichannel sales strategy on the success of the sale of a medicinal product in the OTC pharmaceutical segment
David Bláha -
Strategie vstupu do vybraného segmentu spotřebitelského trhu
Halka Prokešová -
UX testování a jeho význam pro návrh prodejní strategie
Miroslav Polívka -
Analýza a benchmarking prodejní strategie výrobců motorových pil na českém trhu
Jaroslav Šebek -
Tools to Assess the Suitability of the Company to Enter the Foreign Market, International Sales Strategy
Monika Škorcová -
Analýza prodejní strategie vybraného podniku
Šimon Vojtíšek -
Tvorba prodejní strategie ve vietnamském IT startupu
Andrea Kuklová -
Analýza klíčových prvků zavedení úspěšné prodejní strategie ve vybraném subjektu
Jana Sýkorová