Sociální sítě a jejich vliv na Generaci Y v turismu – Adam Šmíd
Adam Šmíd
Bakalářská práce
Sociální sítě a jejich vliv na Generaci Y v turismu
Social media and their influence on Generation Y in tourism - Adam Šmíd
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje vlivu sociálních sítí na turismus s ohledem na generaci Y. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části byla provedena rešerše české literatury k tématům souvisejícím s prací, a to definicí turismu, marketingu v turismu, generaci Y a následně metod vhodných k analýze vybraného subjektu. V praktické části práce pak byla provedena analýza jak …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the influence of social media on tourism with regard to Generation Y. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. In the theoretical part, a search of the Czech literature on the topics related to the thesis was conducted, namely the definition of tourism, marketing in tourism, Generation Y and then the methods suitable for the analysis of the selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88250
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2023
- Vedoucí: Petr Janeček
- Oponent: Lukáš Pichlík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88250
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Implementing YouTube as a resource for developing lexis in Generation Z learners
Tereza Koblihová -
AAVE And Its Growing Popularity in the Online Discourse of Generation Z
Andrea BÍCOVÁ -
Young generation and sport: Promotion of regular physical activity in the Czech Republic
Marcel Vraný -
Social media as a marketing tool towards generation Y
Gyulnara Kasimova -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Influencer marketing v oblasti sportu a jeho vliv na generaci Y
Michaela Hřebíčková -
Food blog jako nástroj budování značky IKEA u generace Y
Hana Dupalová -
Marketingová komunikace na sociálních sítích s generací Y jako cílovou skupinou
Martina Hamouzová