Bc. Kristýna Anft

Bakalářská práce

Analýza spokojenosti zákazníků firmy Internet Mall, a.s.

Customer Satisfaction Analysis at the Internet Mall, Join-Stock Company
Anotace:
Spokojenost zákazníků je pro dosažení co největšího úspěchu společnosti její nepostradatelnou součástí. Tato bakalářská práce je zaměřena na analyzování dat získaných zpětnou vazbou zákazníků firmy Internet Mall, a.s. Cílem práce je vytvoření návrhů směřujících ke zlepšení spokojenosti zákazníků společnosti na základě analýzy této zpětné vazby. Práce je rozdělena do tří částí: teoretickou, analytickou …více
Abstract:
Customer satisfaction is an indispensable part of a company to achieve its maximum success. This bachelor’s thesis is focused on analyzing data obtained by feedback of Internet Mall customers. The aim of the thesis is to create proposals aimed at improving customer satisfaction of the company based on the analysis of this feedback. The thesis is divided into three parts: theoretical, analytical and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/e39b8/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa
  • Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách