Bc. Kristýna Anft

Bachelor's thesis

Analýza spokojenosti zákazníků firmy Internet Mall, a.s.

Customer Satisfaction Analysis at the Internet Mall, Join-Stock Company
Abstract:
Spokojenost zákazníků je pro dosažení co největšího úspěchu společnosti její nepostradatelnou součástí. Tato bakalářská práce je zaměřena na analyzování dat získaných zpětnou vazbou zákazníků firmy Internet Mall, a.s. Cílem práce je vytvoření návrhů směřujících ke zlepšení spokojenosti zákazníků společnosti na základě analýzy této zpětné vazby. Práce je rozdělena do tří částí: teoretickou, analytickou …more
Abstract:
Customer satisfaction is an indispensable part of a company to achieve its maximum success. This bachelor’s thesis is focused on analyzing data obtained by feedback of Internet Mall customers. The aim of the thesis is to create proposals aimed at improving customer satisfaction of the company based on the analysis of this feedback. The thesis is divided into three parts: theoretical, analytical and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Štěpán Chalupa
  • Reader: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry (Study in Czech)