Bc. Milan Pavlíček

Bakalářská práce

Význam marketingu v pojišťovnictví

Meaning Marketing of Insurance
Anotace:
Tato práce je zaměřena na objasnění významu marketingu v pojišťovnictví. Principy marketingu se v plné míře využívají i v pojišťovnictví. Dá se říci, že pojišťovnictví svým charakterem je vhodným objektem marketingu, neboť má mnoho druhů pojistných produktů, které se musí z různých hledisek třídit (systematizovat). Pojistné produkty tvoří a nabízejí pojišťovny, kterých je na českém pojistném trhu 52 …více
Abstract:
This work is focused on the clarification of the importance of marketing in the field of insurance. Principles of marketing are fully in use in the insurance industry. We can say that the insurance industry‘s character is a suitable object of marketing, because it has many types of insurance products, which we can categorize systematically. Insurace products are offered by insurance companies, a total …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2012
  • Vedoucí: Ing. Alois Rous, CSc.
  • Oponent: doc. Ing. Miroslav Flaška, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Makléř

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.