Le rôle du document authentique dans l'enseignement de FLE – Bc. Sylva Peléšková
Bc. Sylva Peléšková
Bachelor's thesis
Le rôle du document authentique dans l'enseignement de FLE
The Role of Authentic Written Material in Teaching French as a Foreign Language
Abstract:
The aim of this work is to explore the use of written authentic document in classes of French. The work describes the reasons for its use as well as the factors that has to be taken into account while choosing and preparing this kind of document. It also offers concrete suggestions of its use in the class.Abstract:
Cílem práce je prozkoumat využití autentického psaného dokumentu v hodinách francouzštiny. Práce popisuje důvody jeho využití i faktory, které je potřeba brát v potaz při výběru a přípravě tohoto typu dokumentu. Nabízí také konkrétní návrhy, jak jej ve výuce využít.
Language used: French
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/xpd60/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 1. 2013
- Supervisor: PhDr. Hana Kyloušková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Teacher Training in Foreign Languages - French Language