Matěj Halama
Bachelor's thesis
Komunikační strategie na B2B pro Adwheels
B2B communication strategy for Adwheels
Abstract:
Práce se zabývá tvorbou komunikační strategie na trhu B2B pro marketingový start-up Adwheels, který nabízí firmám velkoformátovou reklamu na návěsech kamionů. Hlavním cílem strategie je prodej alespoň jedné služby “Adwheels Full” (kombinace 2 bočních plachet a zadního polepu na reklamním návěsu kamionu) v rámci prvního měsíce a půl pilotního provozu kampaně. Obsah práce je rozdělen do tří částí. První …moreAbstract:
The thesis is about creating a suitable communication strategy on business-to-business market for marketing start-up called Adwheels, which offers large-format advertising on truck trailers for its clients. The main goal of the strategy is to sell at least one “Adwheels Full” service (a combination of 2 tarpaulins and a rear-door sticker on a advertising truck trailer) within the first month and a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 11. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/84391
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2021
- Supervisor: Zdeněk Vondra
- Reader: Pavlína Píchová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84391
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Theses on a related topic
-
The Language of Advertising: Analysis of Advertising Slogans in Fast Food Industry
Adela Pilátová -
The Role of Advertising in the Development of Communities and Society
Jeyhun Khakipur -
The role of advertising in the development of communities and society
Ekaterina Guseva -
Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
Ivan Marousek -
The language of advertising: slogans in online NGOs advertising discourse
Karel URBAN -
Sexism in advertising
Malika Tursun -
Pohyblivý plakát jako komunikační strategie perspektivou motion designu
Aneta Danielová -
Využití kamionu jako nosiče reklamní plochy
Eliška Musilová