Výtvarné aktivity a jejich využití ve volném čase u dětí a mládeže s mentálním a kombinovaným postižením – Veronika Prausová
Veronika Prausová
Bakalářská práce
Výtvarné aktivity a jejich využití ve volném čase u dětí a mládeže s mentálním a kombinovaným postižením
Art activites and their use in lesure time for menthally handicapped children and youth
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje výtvarným aktivitám realizovaným v rámci volného času dětí a mládeže s mentálním postižením, kteří jsou členy Občanského sdružení rodičů a přátel dětí s handicapem v Rychnově nad Kněžnou. Práce je členěna na část teoretickou a praktickou.Teoretická část obsahuje tři kapitoly. První kapitola vymezuje pojem ,,osoba s mentálním postižením“, klasifikaci mentálního postižení, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB10024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2017
- Vedoucí: Mgr. Martin Kaliba
- Oponent: PhDr. Miroslava Javorská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PRAUSOVÁ, Veronika. \textit{Výtvarné aktivity a jejich využití ve volném čase u dětí a mládeže s mentálním a kombinovaným postižením}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/7w2zlj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Výchovná práce ve speciálních zařízeních
Práce na příbuzné téma
-
Kvalita života rodičů dětí s diagnózou mentálního a kombinovaného postižení
Věnka VAŘEKOVÁ -
Vliv komunikačního systému na kvalitu života jedince s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Pamela Platková -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s dysartrií u kombinovaného postižení
Veronika Kuchtová -
Výtvarné aktivity se sluchově postiženými dětmi
Jitka Drbušková -
Výtvarné aktivity jako prostředek pro rozvoj žáka s více vadami
Monika Smejkalová -
Výtvarné aktivity u dětí předškolního věku se sluchovým postižením
Jana PIETRASZKOVÁ -
Výtvarně výchovné aktivity pro žáky s mentálním postižením
Pavlína MNIAZGOVÁ -
Výtvarné aktivity u žáků na zakladní škole praktické
Leona Šponarová
Název
Vložil
Vloženo
Práva