Ing. Veronika Braciníková, Ph.D.

Disertační práce

Vplyv marketingovej komunikácie na úspešnosť firmy na trhu

The Effect of Marketing Communication on Success of the Company in the Market
Abstract:
One of the basic pillars of properly set up marketing communication is customer orientation, defining their needs and preferences and then creating their profiles. Following this fact, the dissertation thesis deals with the definition of the generation of Millennials on the Czech market, from the point of view of identified psychographic and behavioral factors. The aim of the dissertation thesis is …více
Abstract:
Jedným zo základných pilierov správne nastavenej marketingovej komunikácie je orientácia na zákazníkov, definovanie ich potrieb a preferencií a následné vytvorenie ich profilov. V nadväznosti na túto skutočnosť sa dizertačná práca zaoberá vymedzením generácie Mileniálov na českom trhu, a to z pohľadu identifikovaných psychografických a behaviorálnych faktorov. Cieľom dizertačnej práce je navrhnúť spôsoby …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/mfb9c/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2020
  • Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Doktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management