Vplyv marketingovej komunikácie na úspešnosť firmy na trhu – Ing. Veronika Braciníková, Ph.D.
Ing. Veronika Braciníková, Ph.D.
Disertační práce
Vplyv marketingovej komunikácie na úspešnosť firmy na trhu
The Effect of Marketing Communication on Success of the Company in the Market
Abstract:
One of the basic pillars of properly set up marketing communication is customer orientation, defining their needs and preferences and then creating their profiles. Following this fact, the dissertation thesis deals with the definition of the generation of Millennials on the Czech market, from the point of view of identified psychographic and behavioral factors. The aim of the dissertation thesis is …víceAbstract:
Jedným zo základných pilierov správne nastavenej marketingovej komunikácie je orientácia na zákazníkov, definovanie ich potrieb a preferencií a následné vytvorenie ich profilov. V nadväznosti na túto skutočnosť sa dizertačná práca zaoberá vymedzením generácie Mileniálov na českom trhu, a to z pohľadu identifikovaných psychografických a behaviorálnych faktorov. Cieľom dizertačnej práce je navrhnúť spôsoby …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/mfb9c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BRACINÍKOVÁ, Veronika. \textit{Vplyv marketingovej komunikácie na úspešnosť firmy na trhu} Online. Disertační práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/7wbzvg/. [cit. 2024-04-19].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketing kreditných kariet finančných inštitúcií prostredníctvom Internetu
Peter Zalibera -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Fashion marketing luxusních značek se zaměřením na generaci millennials
Quynh Trang Pham -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Pozice značky Gervais v myslích mileniálů
Thu Thuy Doanová