Identifikace klíčových atributů úspěchu podnikatelského subjektu a jejich využití v marketingu – Bc. Jan Smola
Bc. Jan Smola
Diplomová práce
Identifikace klíčových atributů úspěchu podnikatelského subjektu a jejich využití v marketingu
Identification of key attributes for success of a business subject and their usage in marketing
Anotace:
Práce je zaměřena na identifikaci klíčových oblastí k řešení v podniku, který se zabývá výrobou a prodejem stavebních materiálů v době, kdy sektor stavebnictví zažívá výraznou recesi a je tedy třeba nalézt neslevová opatření vedoucí ke stabilizaci situace v podniku a zvýšení jeho konkurenceschopnosti na trhu.Abstract:
This thesis is focused on identifying core areas needed to solve in a company engaged in manufacture and sale of building materials in time when building industry is experiencing significant recession. It must therefore be found non-price reducting measures leading to company stabilization and to increase its competitiveness in the market.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/mv34r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenceschopnost podnikatelského subjektu - případová studie
Tereza Grohová -
Konkurenceschopnost firem v oblasti služeb
Jana Partlová -
Konkurenceschopnost malého podnikatelského subjektu se zaměřením na airsoftové vybavení
Tereza Juhaňáková -
Zpracování věrnostního programu pro vybraný podnikatelský subjekt
Jana Čermáková -
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Dominika Mizerová -
Vliv mezinárodních logistických řetězců na konkurenceschopnost podnikatelských subjektů
Eva Křenková -
Uplatňování moderních metod řízení a jejich vliv na konkurenceschopnost podnikatelského subjektu.
Jana PRENEROVÁ -
Konkurenceschopnost a výkonnost podniku
Aneta Kalašová