Bc. Jan Smola

Master's thesis

Identifikace klíčových atributů úspěchu podnikatelského subjektu a jejich využití v marketingu

Identification of key attributes for success of a business subject and their usage in marketing
Abstract:
Práce je zaměřena na identifikaci klíčových oblastí k řešení v podniku, který se zabývá výrobou a prodejem stavebních materiálů v době, kdy sektor stavebnictví zažívá výraznou recesi a je tedy třeba nalézt neslevová opatření vedoucí ke stabilizaci situace v podniku a zvýšení jeho konkurenceschopnosti na trhu.
Abstract:
This thesis is focused on identifying core areas needed to solve in a company engaged in manufacture and sale of building materials in time when building industry is experiencing significant recession. It must therefore be found non-price reducting measures leading to company stabilization and to increase its competitiveness in the market.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 5. 2016
  • Supervisor: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting