Identifikace klíčových atributů úspěchu podnikatelského subjektu a jejich využití v marketingu – Bc. Jan Smola
Bc. Jan Smola
Master's thesis
Identifikace klíčových atributů úspěchu podnikatelského subjektu a jejich využití v marketingu
Identification of key attributes for success of a business subject and their usage in marketing
Abstract:
Práce je zaměřena na identifikaci klíčových oblastí k řešení v podniku, který se zabývá výrobou a prodejem stavebních materiálů v době, kdy sektor stavebnictví zažívá výraznou recesi a je tedy třeba nalézt neslevová opatření vedoucí ke stabilizaci situace v podniku a zvýšení jeho konkurenceschopnosti na trhu.Abstract:
This thesis is focused on identifying core areas needed to solve in a company engaged in manufacture and sale of building materials in time when building industry is experiencing significant recession. It must therefore be found non-price reducting measures leading to company stabilization and to increase its competitiveness in the market.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2016
Identifier:
https://is.sting.cz/th/mv34r/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2016
- Supervisor: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Konkurenceschopnost podnikatelského subjektu - případová studie
Tereza Grohová -
Konkurenceschopnost firem v oblasti služeb
Jana Partlová -
Konkurenceschopnost malého podnikatelského subjektu se zaměřením na airsoftové vybavení
Tereza Juhaňáková -
Zpracování věrnostního programu pro vybraný podnikatelský subjekt
Jana Čermáková -
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Dominika Mizerová -
Vliv mezinárodních logistických řetězců na konkurenceschopnost podnikatelských subjektů
Eva Křenková -
Uplatňování moderních metod řízení a jejich vliv na konkurenceschopnost podnikatelského subjektu.
Jana PRENEROVÁ -
Konkurenceschopnost a výkonnost podniku
Aneta Kalašová