Teacher's self-reflection and its application in practice. – Bc. Zuzana Hrušková
Bc. Zuzana Hrušková
Bakalářská práce
Teacher's self-reflection and its application in practice.
Teacher's self-reflection and its application in practice.
Anotace:
Práce představuje sebereflexi jako nástroj pro zlepšování a jako odbornou způsobilost, která pomáhá učitelům s výukou, rozvíjí další kompetence učitele a podporuje profesní rozvoj. Cílem práce je ukázat přínosy sebereflexe a její pozitivní vliv na další kompetence učitele. První, teoretická část práce se zabývá pojmem učitel, vlastnostmi a kompetencemi učitele a také sebereflexí a sebereflexními metodami …víceAbstract:
The thesis introduces self-reflection as an improvement tool and a professional competence to assist teachers in leading lessons, to cultivate other teacher competencies, and to support own professional development. The aim of the thesis is to prove benefits of self-reflection and its positive influence on other teacher competencies. The first, theoretical part of the thesis deals with the term teacher …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jcpke/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jana Chocholatá, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Mobilní aplikace pro sebehodnocení kompetencí studentů učitelství: Návrh a implementace API a databáze
Štěpán Beran -
Komparace cílů, prostředků a podmínek pro výchovné činnosti třídních učitelů v ČR a v Irsku
Tereza Kyllarová -
The Development and Application of Observation Scale Based on Discipline Core Competencies in Pre-Service Teacher Students Simulation Teaching: Taking Chemistry as an Example
Xiao YU