Analýza žákovských postojů k matematice – Václav MATĚJČEK
Václav MATĚJČEK
Master's thesis
Analýza žákovských postojů k matematice
analysis of students attitude to math
Anotácia:
Na prvním stupni základních škol, se neobjevuje neochota učit se novým věcem, ani matematice. Podle mezinárodních výzkumů, ale i výzkumů, které se realizují při studiích, přibývá výsledků, že matematika je méně a méně oblíbená s přibývajícím věkem žáků. Proto se realizovala tato práce, aby poukázala na postoje žáků 5. ročníků různých typů základních škol. Data byla sbírána z běžných základních škol …viacAbstract:
At the first level of primary schools, there is no aversion to learning new things, not even mathematics. According to international research, but also to research carried out in studies, the results show that mathematics is less and less popular as pupils get older. Therefore, this work was carried out to highlight the attitudes of pupils in 5th grade in different types of primary schools. Data was …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 10. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. Vlastimil Chytrý, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MATĚJČEK, Václav. Analýza žákovských postojů k matematice. Ústí nad Labem, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Primary School Teacher Education / Teaching in Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Spolupráce učitelů a rodičů na II. stupni vybrané základní školy a waldorfské základní školy
Hana Hanzlíková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Komunikace alternativní základní školy s rodiči během pandemie koronaviru v roce 2020
Lucie Pechová -
Přechod z alternativní mateřské školy do základní školy
Pavlína NÍDLOVÁ -
Komparace postojů adolescentů k domácím úkolům na běžné základní škole a na alternativní základní škole
Aneta Motyčková -
Hudební vzdělávání dětí v tradiční a alternativní základní škole
Blanka Kopečná -
Adaptace žáků z Waldorfské základní školy na tradiční střední školy
Zuzana Vácziová -
Pohybová aktivita dětí na 1. stupni běžné a alternativní základní školy
Eva SMRČKOVÁ