Mgr. Petr Haas, Ph.D.

Disertační práce

Počítačem asistovaná kompozice – precedenty formalizovaného myšlení

Computer Assisted Composition – Precedents to Formalised Thought
Anotace:
Práce se věnuje charakteristickému typu instrumentální komponované hudby, která vzniká v asistenci počítače a primárně se vyvíjí v linii Nové hudby. Od konce 60. let se pro její označení používá pojem počítačem asistované kompozice (CAC). Primárním předmětem zájmu práce je systematické uchopení oblasti CAC, které se realizuje zaměřením na uplatňované kompoziční myšlení, na jeho vývoj a sféru jeho vznikání …více
Abstract:
The work focuses on a characteristic form of composed instrumental music which is created with the assistance of a computer and which has primarily developed within the lineage of new music. The term computer assisted composition (CAC) has been used to describe this type of work since the late 1960s. The primary interest of the work is a systematic treatment of CAC, realised with a focus on applied …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 1. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2020
  • Vedoucí: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
  • Oponent: prof. PhDr. Miloš Štědroň, CSc., MgA. Jan Trojan, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Doktorský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury (čtyřleté) / Hudební věda