Využití mobile commerce v českých podnicích – Ing. Daniel Brychta
Ing. Daniel Brychta
Bakalářská práce
Využití mobile commerce v českých podnicích
The adoption of mobile commerce in Czech companies
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Využití mobile commerce v českých podnicích“ je rozbor možností mobilní komerce a marketingová analýza využívaných služeb ve vybraných segmentech. První část práce je zaměřena na seznámení s trhem mobilních operátorů, nabídkou služeb mobilní komerce a jejich typologií. V druhé části analyzuji využívaní služeb mobilní komerce ve vybraných segmentech.Abstract:
The goal of the submitted thesis: “The adoption of mobile commerce in Czech companies” is to analyse potential of mobile commerce and marketing analyse of adopted services in selected segments. The first part focuses on mobile operators market, offering services and their typologies. In the second part I analyze application of services of mobile commerce in the selected segments.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wwzc7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 7. 2008
- Vedoucí: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Mobilní marketing. Využívání MMS služby mobilním operátorem Vodafone a.s.
Martina Hlaváčková -
Využití mobilního marketingu v gastronomických službách
Věra Lorencová