Lucie Černá

Bakalářská práce

Zelený marketing v potravinářství

Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je vyhodnocení současného stavu využívání palmového oleje v potravinách v konkrétním podniku, analyzování změn postoje zákazníků k této složce v potravinách, které podnik nabízí a případné doporučení na zlepšení. V teoretické části se nejprve zabývám historií zeleného marketingu a také jeho definicí. Dále marketingovým mixem zeleného marketingu, strategií a vývojem …více
Abstract:
Main purpose of my bachelor thesis is evaluation of a current status of using palm oil in a food industry, especially in one particular food company, analysing changes of a way how customers ale thinking about this ingredient in food, that this food company ofers, and a recommendation to an improvement. In a theoretical part I deal with history of green marketing and it´s definition. Further way I …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2017
Identifikátor: http://theses.cz/id/7wzlm2/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2017

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku