Lucie Černá
Bakalářská práce
Zelený marketing v potravinářství
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je vyhodnocení současného stavu využívání palmového oleje v potravinách v konkrétním podniku, analyzování změn postoje zákazníků k této složce v potravinách, které podnik nabízí a případné doporučení na zlepšení. V teoretické části se nejprve zabývám historií zeleného marketingu a také jeho definicí. Dále marketingovým mixem zeleného marketingu, strategií a vývojem …víceAbstract:
Main purpose of my bachelor thesis is evaluation of a current status of using palm oil in a food industry, especially in one particular food company, analysing changes of a way how customers ale thinking about this ingredient in food, that this food company ofers, and a recommendation to an improvement. In a theoretical part I deal with history of green marketing and it´s definition. Further way I …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2017
Identifikátor:
http://theses.cz/id/7wzlm2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2017
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Porovnání postupů v corporate social responsibility reportingu
Markéta Kleinová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić