Marketingová doporučení pro řešení plýtvání potravinami v domácnostech – Anežka Němcová
Anežka Němcová
Bachelor's thesis
Marketingová doporučení pro řešení plýtvání potravinami v domácnostech
Marketing recommendations for the reduction of household food waste
Anotácia:
Předložená bakalářská práce je zaměřena na nákupní chování a plýtvání potravinami v domácnostech. V práci jsou navržena marketingová doporučení pro předcházení a omezování plýtvání potravinami v domácnostech na základě provedeného šetření. Sběr dat proběhl formou polostrukturovaných hloubkových rozhovorů se zástupci 46 domácností Jihomoravského kraje. Na základě navržených doporučení byl vytvořen propagační …viacAbstract:
The submitted bachelor thesis is focused on shopping behaviour, as well as household food waste. Based on the preceding survey results, marketing recommendations for the prevention and reduction of household food waste were suggested. The research was conducted via detailed semistructured interviews with 46 households in the South Moravian Region. On the grounds of suggested recommendations, a promotional …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Michaela Macková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv nakupování online a v kamenných prodejnách na plýtvání potravinami
Eliška Kočí -
Nákupní chování spotřebitele a plýtvání potravinami. Umístění ovoce a zeleniny v nákupním vozíku.
Karla Mičkerová -
Influence of social groups on consumer buying behaviour in Ghana
Juana Asamoah Buabeng -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková -
The impact of Social Media on Consumers' Purchase Behaviour amidst the Covid-19 Pandemic: using Absa Bank, Ghana as a case study
Emmanuel Paul Kane -
Consumer behaviour of expectant parents in relation to home improvements
Nikola Papíková -
“The Impact of Vegan Labels on Consumer Behaviour”
Rami Mohana