Bc. Markéta Chocholatá

Diplomová práce

Marketingový mix letecké společnosti Smart Wings – zdroj konkurenční výhody

Smart Wings Airlines Marketing Mix as Competitive Edge
Anotace:
Diplomová práce pojednává o problematice marketingového mixu a jeho využití. V teoreticko-metodologické části je vysvětlena terminologie marketingového mixu a konkurence. Je charakterizována letecká doprava a její dílčí prvky. Marketingový mix znamená souhrn nástrojů, které firmám napomáhají k dosažení marketingových cílů. Pokud chce firma získat konkurenční výhodu, musí vytvořit jedinečné hodnoty …více
Abstract:
The diploma thesis deals with various questions of the marketing mix and ways of its application. The theoretical-methodological part provides definitions of technical terms in reference to the marketing mix and competition subject matters. The air transportation and its individual elements are characterized. Marketing mix means a combination of tools used by companies to market their products and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: Mgr. Evžen Staněk

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní