Spokojenost zákazníka vybraného podniku – Zuzana Plemeníková
Zuzana Plemeníková
Bakalářská práce
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Customer satisfaction of selected company
Anotace:
Bakalářská práce na téma „Spokojenost zákazníka vybraného podniku“ se zabývá měřením této spokojenosti za využití Evropského indexu spokojenosti zákazníka a následného navržení postupů ke zvýšení spokojenosti. V teoretické části jsou blíže vysvětleny základní pojmy a představeny metody měření spokojenosti, v metodické části je podrobněji vysvětlen postup sběru dat a v praktické části jsou prezentovány …víceAbstract:
This bachelor’s thesis titled “Customer Satisfaction at the Chosen Company” is concerned with measuring satisfaction by the means of the European Customer Satisfaction Index (ECSI) and then proposing strategies to increase the satisfaction of customers. The theoretical section explains basic terminology and introduces the methods of satisfaction measurement; the methodical section then closely describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qtzza/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Simona Činčalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Petr Matouš -
Spokojenost zákazníka
Lukáš Beran -
Spokojenost zákazníka ve vybraném odvětví
Iveta Cundová -
Spokojenost zákazníka a video hry
Kateřina Kopecká -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova