Zuzana Plemeníková

Bakalářská práce

Spokojenost zákazníka vybraného podniku

Customer satisfaction of selected company
Anotace:
Bakalářská práce na téma „Spokojenost zákazníka vybraného podniku“ se zabývá měřením této spokojenosti za využití Evropského indexu spokojenosti zákazníka a následného navržení postupů ke zvýšení spokojenosti. V teoretické části jsou blíže vysvětleny základní pojmy a představeny metody měření spokojenosti, v metodické části je podrobněji vysvětlen postup sběru dat a v praktické části jsou prezentovány …více
Abstract:
This bachelor’s thesis titled “Customer Satisfaction at the Chosen Company” is concerned with measuring satisfaction by the means of the European Customer Satisfaction Index (ECSI) and then proposing strategies to increase the satisfaction of customers. The theoretical section explains basic terminology and introduces the methods of satisfaction measurement; the methodical section then closely describes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
  • Vedoucí: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Simona Činčalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management