Specifika marketingu a managementu sociálních podniků – Stanislava Jančíková
Stanislava Jančíková
Bachelor's thesis
Specifika marketingu a managementu sociálních podniků
Specifics of marketing and management of socially beneficial companies
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá charakteristikou sociálního podnikání a jeho specifiky resp. odlišnostmi od standartních tržních subjektů především v oblasti řízení podniku a marketingu. Technologický pokrok a globalizace přinášejí významné změny v ekonomice, zvláště její produkční a distribuční sféře, které vyvolávají řadu společenských a environmentálních problémů. Sociální podnikání je vlastně snahou …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the characteristics of the social economy, social entrepreneurship and social enterprises and their specifics and differences from standard market entities, especially in the field of business management and marketing. Technological progress and globalization are bringing significant changes in the economy, especially in its production and distribution spheres, which …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/r1rzf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 7. 2020
- Vedúci: Ing. Zdeněk Bednarčík, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISThe College of Regional Development and Banking Institute – AMBIS, a.s.
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Sociální podnikání jako důležitý prvek komunitní sociální práce
Marie Lopaurová -
Využití Drupal Commons v praxi: sociální podnikání a sociální sítě
Matej Sabo -
Sociální inovace jako podpora rozvoje sociálního podnikání
Petra Krejčí -
Integrační sociální podnikání a chráněný trh práce v kontextu sociální politiky
Kateřina Hudousková -
Sociální podnikání - založení sociální firmy a její bussines plán
Martina Rybaříková -
Sociální podnikání jako nástroj hospodářské politiky pro zmírnění sociální nerovnováhy
Eliška Škrobová -
Sociální podnikání jako pracovní příležitost pro zdravotně i sociálně znevýhodněné občany.
Vojtěch Vlček -
Sociální podnikání a jeho trendy v České republice
Šimon Kliment