Stanislava Jančíková

Bakalářská práce

Specifika marketingu a managementu sociálních podniků

Specifics of marketing and management of socially beneficial companies
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá charakteristikou sociálního podnikání a jeho specifiky resp. odlišnostmi od standartních tržních subjektů především v oblasti řízení podniku a marketingu. Technologický pokrok a globalizace přinášejí významné změny v ekonomice, zvláště její produkční a distribuční sféře, které vyvolávají řadu společenských a environmentálních problémů. Sociální podnikání je vlastně snahou …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the characteristics of the social economy, social entrepreneurship and social enterprises and their specifics and differences from standard market entities, especially in the field of business management and marketing. Technological progress and globalization are bringing significant changes in the economy, especially in its production and distribution spheres, which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 7. 2020
  • Vedoucí: Ing. Zdeněk Bednarčík, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS