Ing. Jitka Peksová

Bakalářská práce

Marketing a veřejný prostor

Marketing and public space
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na téma „Marketing a veřejný prostor“. Teoretická část definuje pojmy jako: Marketing, marketingový mix a reklama. Podrobněji se věnuje venkovní reklamě, její efektivitě a regulaci. Vymezuje veřejný prostor a zaměřuje se i na jeho medializaci. Velkou část věnuje i psychologii vnímání reklamy, která řeší otázku, jakým způsobem se dnešní marketéři pomocí triků snaží …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the topic "Marketing and public space." The theoretical part defines terms such as: Marketing, marketing mix and advertisement. Further it defines outdoor advertising, its effectiveness and regulation. It defines the term public space and focuses on the media coverage. A large part is devoted to the psychology of perception of advertising that addresses the question …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace