MgA. Michal Jakubec

Disertační práce

Vliv vizuální komunikace na činnost kreativního centra

The importance of visual communication to the activity of the creative center
Anotace:
Disertační práce je zaměřena na problematiku jednotného řešení firemní a vizuální komunikace a systematické budování značky kreativních center. Opírá se o rozsáhlý výzkum prostředí a podmínek, ve kterém se kreativní centra v řadě evropských zemí nachází a fungují. Právě tyto podmínky mají vliv na možnosti a potenciál rozvoje dané značky v oblasti kreativních průmyslů. Pro dobré fungování kreativního …více
Abstract:
The dissertation focuses on the issue of the uniform solution of corporate and visual communication of the Center of Creative Industries and Business in Zlín and its influence on the systematic building of the brand. When building the UPPER brand it is necessary not only to analyze the visual analysis of the segment but also to thoroughly investigate the environment and the conditions in which the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. MgA. Jana Janíková, ArtD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Jakubec, Michal. Vliv vizuální komunikace na činnost kreativního centra. Zlín, 2019. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Doktorský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design