PŘÍVOZNÍKOVÁ, Markéta. \textit{Marketing vybrané organizace podle trendů spotřebního chování}. Online. Master's thesis. Praha: College of Economics and Management. 2024. Available from: https://theses.cz/id/7xw6rb/.
PŘÍVOZNÍKOVÁ, Markéta. <i>Marketing vybrané organizace podle trendů spotřebního chování</i>. Online. Master's thesis. Praha: College of Economics and Management. 2024. Available from: https://theses.cz/id/7xw6rb/.
PŘÍVOZNÍKOVÁ, Markéta. Marketing vybrané organizace podle trendů spotřebního chování. Online. Master's thesis. Praha: College of Economics and Management. 2024. Available from: https://theses.cz/id/7xw6rb/.
@MastersThesis{Privoznikova2024thesis,
AUTHOR = "Přívozníková, Markéta",
TITLE = "Marketing vybrané organizace podle trendů spotřebního chování [online]",
YEAR = "2024 [cit. 2024-07-30]",
TYPE = "Master's thesis",
SCHOOL = "College of Economics and ManagementPraha",
NOTE = "SUPERVISOR: ",
URL = "https://theses.cz/id/7xw6rb/",
}
@MastersThesis{Privoznikova2024thesis,
AUTHOR = {Přívozníková, Markéta},
TITLE = {Marketing vybrané organizace podle trendů spotřebního chování},
YEAR = {2024},
TYPE = {Master's thesis},
INSTITUTION = {College of Economics and Management},
LOCATION = {Praha},
SUPERVISOR = {},
URL = {https://theses.cz/id/7xw6rb/},
URL_DATE = {2024-07-30},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Přívozníková
| jméno = Markéta
| instituce = College of Economics and Management
| titul = Marketing vybrané organizace podle trendů spotřebního chování
| url = https://theses.cz/id/7xw6rb/
| typ práce = Master's thesis
| vedoucí =
| rok = 2024
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-07-30
| poznámka =
| jazyk =
}}